Social media een boost geven

Om de bouwprofessional te bereiken worden diverse mediakanalen ingezet. Online is hiervoor het belangrijkste medium. Begin 2022 wordt er een nieuwe website gelanceerd waarbij de gebruikerservaring centraal komt te staan en de content volledig is afgestemd op de doelgroep.

Wat is onze vraag?
Social wordt momenteel niet goed genoeg ingezet en er wordt te weinig gebruik gemaakt van betaald
adverteren op deze kanalen. Het begin is gemaakt maar er ontbreekt bereik en interactie. Er wordt
veel content geplaatst gedacht vanuit een product en niet vanuit een behoefte. Op social liggen nog
veel kansen. Met de juiste retargeting en look a like doelgroepen kunnen we hier veel meer en vooral
gericht verkeer creëren.

Hoe kunnen we Plastica op social mediagebied op de kaart zetten? Zeker nu we vanuit de marketing veel focus hebben op online. Hoe kunnen we optimaal gebruik maken van deze kanalen en zo onze doelgroepen bereiken?

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een student die gaat onderzoeken hoe wij onze kanalen goed kunnen inzetten en die het
leuk vindt om mee te werken op de marketingafdeling. Diegene moet praktisch zijn ingesteld, van aanpakken weten en beschikken over een vlotte pen.

Solliciteer

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef*
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Naar boven